Firemný katalóg – oplatí sa to vôbec?

katalóg

Firemný katalóg – čo musíte vedieť

Internet a technológia vládnu nášmu svetu. Môže sa zdať, že v ére digitálnych kontaktov je tlač katalógov zbytočná. Až donedávna boli katalógy hlavnou alebo jedinou formou prezentácie ponuky danej firmy. Sprevádzali obchodných zástupcov, alebo boli doručované poštou. V súčasnosti je možné prezentáciu poslať e-mailom. Je teda stále výhodné tlačiť firemné katalógy? Áno, určite áno!

Firemný katalóg vo vašom odvetví

Firemný katalóg je stále silnou zbraňou v boji o potenciálnych zákazníkov, ktorá často funguje lepšie ako multimediálna prezentácia alebo prezentácia ponuky vo formáte pdf. Prečo? Predovšetkým vzhľadom na reálny ľudský kontakt s inými ľuďmi počas obchodných stretnutí a na možnosť rýchleho vrátenia sa k prezentovanému obsahu.

Katalóg je skutočnou formou, umožňuje niekoľkonásobné a starostlivé prehodnotenie ponuky, zaznačiť zaujímavý obsah, inšpirovať sa a konať. Letáky budú vhodné pre módne, nábytkárske, automobilové alebo kozmetické odvetvie. 

Výhody tlačených katalógov

Ako sme uviedli vyššie, firemné katalógy svedčia o prestíži firmy. Odovzdanie takéhoto katalógu zákazníkovi znamená, že daná spoločnosť získa väčšiu hodnotu a bude lepšie zapamätaná zo strany zákazníka. Dobre navrhnutá brožúra je tiež znakom profesionality.

Firemný katalóg tiež uľahčuje kontakt so zákazníkom. Osoba, ktorá obdrží takýto výtlačok, môže okamžite telefonicky kontaktovať danú firmu a požiadať o konkrétnu službu alebo ju okamžite objednať bez potreby odosielania e-mailov. E-mail stále nie je obľúbenou formou kontaktu pre mnohých ľudí.

Aký katalóg si vybrať?

Firemné katalógy môžu byť šité, lepené alebo špirálové. Ak ponuka vašej spoločnosti nie je rozsiahla a dokážete ju umiestniť na niekoľko desiatok strán, použite šité alebo špirálové katalógy. Prvé sú mimoriadne odolné a umožňujú vloženie do zakladačov. Druhé vyzerajú elegantne, sú priehľadné a dajú sa používať po dlhú dobu.