Ako by mala vyzerať vizitka pre kaderníka?

V každom meste je najmenej niekoľko kaderníkov. Vo veľkom meste sú to desiatky, ak nie stovky. Reklama v takom veľkom poli je rozhodujúca, ak chceme vyhrať nad konkurenciou a zabezpečiť si správny počet zákazníkov. Vizitky sú pre kaderníctva príležitosťou na prilákanie klientov. Ako ich navrhnúť tak, aby pritiahli pozornosť príjemcov, ktorí by prišli do nášho salónu? Poďme sa na to pozrieť.

Verzia Štandard – pre koho bude ideálna?

Štandardná vizitka obsahuje kľúčové údaje, ako napríklad:

  • názov firmy,
  • jej adresu,
  • kontaktné číslo,
  • a prípadne e-mailovú adresu.

Daná vizitka môže svojou formou jasne označovať profesiu odborníka, ale nie je to potrebné. Veľa záleží na tom, aká je naša cieľová skupina. Ak ponúkame kvalitné kadernícke služby premium, dôrazne sa odporúča minimalizmus. Názov firmy, adresa a kontaktné informácie budú tým, čo zákazník od nás očakáva. V takom prípade môžeme venovať väčšiu pozornosť detailom, ako je farba vizitky, druh papiera, na ktorom je vytlačená, ako aj typ písma. Zdôraznime na nej našu individualitu pomocou malého prvku charakteristického pre našu spoločnosť, vďaka čomu budú naši zakáznicí okamžite vedieť, že majú v rukách tú „správnu” vizitku, ktorú hľadali.

Minimalistické vizitky však nemusia byť ideálne v prípade salónov, ktoré práve robia prvé kroky na trhu, alebo ak sú ich klientami mladí, aktívni ľudia alebo tí, ktorí si cenia čas.

Prekvapte svojho klienta

Vizitky pre kaderníka nemusia byť monotónne a nudné. Práve naopak! Čím budú zaujímavejšie, tým je pravdepodobnejšie, že osoba, ktorá dostane takúto vizitku, k vám príde, a to dokonca len zo zvedavosti. Urobte dojem na svojho klienta zaujímavým motívom alebo grafikou. Slogany a mottá budú tiež skvelé.

Môžete tiež vytvoriť svoju vizitku v kreatívnejšom štýle. Namiesto bežnej vizitky ponúknite klientovi reklamný predmet, ktorý bude vašou reklamou a súčasne umožní praktické použitie. Ako sa to dá urobiť? Navrhnite si vizitku tak, aby zároveň bola skvelým miestom na ukladanie sponiek alebo gumičiek. Pridajte tieto neoddeliteľné doplnky na úpravu vlasov do grafiky vašej vizitky a získate mimoriadne zaujímavý efekt.

Čo MUSÍ BYŤ zobrazené na vizitke?

Dizajn dizajnom, ale aby bola reklama prostredníctvom vizitky efektívna, musia na nej byť aktuálne informácie. Pred odoslaním projektu do tlače preto dôkladne skontrolujte, či obsahuje údaje, ktoré by ste chceli poskytnúť svojim zákazníkom.